Tuesday, October 12, 2010

BATRISYIA


hmmm, harii nyee kat sekolah mcam biase jea :).just rase kurang selesa sebab aku gadoh dngan bat,grrr !
geram lah jgak tadyyy dngan dyeee,haha ! tapyy tak pea,dyeee asyik kene bahan an aku jea ! haha !padan mukee kau !tuu lah caryy psal lagyy an aku ,kan dah tak dea kwan,nasib baek lah shaz nak lyan kau ,kalau tak,kau sorang jea tadyy haha !>.<,tapyyy aku kesian gak an kau ! tuu lah kau ,. laen kalyy jgn MUNG KIR JANJI !aish, kan dah kene! cter macam keling ag an aku.kan dah aku tak nak kwan an kau ! ishk..aku bukan tak nak kwan an kau lah sayang,aku just tak sngke kau tipuu aku ,asal kau buat macam nyee doh ? snggup kau kan ? aku dah bnyak tolong kau ,tapyy nye balasan kau kat aku.hmmm,nvm lah.aku tak kesah. aku cume tak nak org ckap aku marah kau sngt sbb acap .and pleasssss yea !  jangan tulisss name aku kat wall kau or at mane-mane buleee tak ?aku tak sukeee lah.klu kau rase acap tuu lagyy penting dari aku ,kau g lah kat dyeee an tak pyah kawan an aku. kau jngn tanyee knape ! yea,,,,aku menyampah dengan sikap kau yang nak menunjuk-nunjuk tuu ! grrrr,eleh ! mcm lah kau sorang ade BF ! dah lah, aku tulisss banyak-bnyak pon tak gune ! kau tuu bukan pham ,bahase melayuuuu,,,,


            AKU HARAP KAU BAHAGIA DENGAN ACAP ! :) 





No comments:

Post a Comment