Saturday, October 16, 2010

EXAM !

hmmm, esokk da nak exam ! study pun ala kadar jea, aish, nak studyyy tapyy satuu ape pon tak masook otak !
hmmm, laen yang aku study laen yang aku pker ! aish,
entah lah raseee macam dah penattt nak berkawan or ape ! asyik bergadoh jea !
bler nak ok pun tak tau , macam nyee lah bler aku sayang seseorg  ,macam -macam perangai dye buat !
bagoos lah tuuu, balas dendam lah ape lah .
hmmmm, tolong lah korang jangan serabot kan kepale otak aku lagyyy, macam -macam aku nak pker !
dengan mak aku saket lagyyy, hal korang lagyyy, hal family lagy ! asih >.<
tak dea sape nak paham aku doh ! 
btw aku harap sangat mase exam antyyy aku dah buat yang terbaek ! 
aku nak tengok family aku happy bler aku dapat keputusan aku antyy !
tuuu janji adeeek buat ayah dengan ibuuu :)
iloveyou <3


and buat seorang yang aku sayang ! thank so much :).sbb kau dah layan aku dengan baek !
thank jugak sebab kau dah berubah , yea !
tak lupe my friend thank jugak ! aku harap korng dapat keputusan yang baek jugak k :)
btw antyyy lepass exam kter keluar ! hahah !:D
k byeee ! ILOVEYOU ,MWAH !

No comments:

Post a Comment