Wednesday, October 13, 2010

GERAM >.<.! grrr

hari nyee kat skolah agak tension lah jgak , sbb minah yang bernama saidah tuuu dyee dtg skolah plak ! aish, syik nak carii psal an aku jea,grrr. naseb baek aku tak gadoh besar dngan dyee kat bilik seni tadii kalu tak dah lamee aku tampar mulut dyee yg macam macam longkang tuu !naseb baek lah budak kelas suruh relax ! grrrr, stupid betul minah tuu, dah tak dea kwan buat jea care tak dea kwan ,tak pyah lah nak hasut-hasut org laen,>.<,tolong lah berubah yea kwan ! sampai blerr kau nak jadyy macam nyeee ? ha ! tak kan sampai kau tak dea kwan baruu kau nak berubah kot ? aish ! patut lah EX-EX kau tak nak kau dah., baruu aku tau ! perangai kau nyeee macam nyeee, mulut plak macam ape tah ! kau rase kau nyee dah ckup baek ape nak maki hamun orang ha ? tolong aku sebagai budak kelas kau malu kot ! haish , pleassss berubah ! and jgan lah nak jadi batu api psal aku an bat tuu, yea, kau tak dea kene menggene dalam hal nyeee lah hooyyy ! ishk, aku makin lame makin menyampah dengan kau ! memang patut lah ex kau buat kau macam tuuu, haha ! pape pon, aku harap kau berubah !

No comments:

Post a Comment