Wednesday, October 27, 2010

miss you

miss you !
hah, akuu ingat lagyy time kter kapel dlu, aku rase kter lah paling sweet ouh !
haha, setiap minggu kter jmpe kan, kau duk kat s.jaya,
kau snggup datang umah nenek kau semate-mate nak jmpee aku kan :).
suke-suke, setiap minggu kter jmpe and lpak an kwan-kawan kter kan ?
haha ! timee tuu mmng best gler , sume happy jea .
hmmm, kau setiap malam col aku, hah ! kter tak penah gadohh,
tapyy satu haryy tu , kau marah sngt kat aku pasal acap kan, aish >.<
kau tak nak dngar ape yang aku nak cakp !
balekk tuu ayah marah plak aku sebab keluar tak bagitau dye,
hah, stress gler time tuu, dngan kau buat perngai !
dalam seminggu hubungan kter makin renggang kan ?
kau pun dah jrang col aku and text aku !
nak jmpe ,macam-macam alasan kau bagi kan =.=.
aish ! tibe-tibe aku dapat tau kau rapat an kawan aku , siap scandle lagyy !
ha, aku geramm gler ouh, smpai hatyy kau buat aku macam nyee,>.<
aku mintak break an kau,tapyy kau diam !
ha, aku tengking kau baru kau ngaku yang kau mmng ade scandle an kawan aku,
pastuu kau pun nak break an aku !!
wow ! timee tu aku rasee macam nak matyy rse nye !
tapii nak buat macam manee, kau dah berubah, ! aku dah tak tau nak buat apeee,
now !kter pon dah jrang col ke mcg,
blerr ade bnde perlu baruu text kan ? aish !!
kau tau aku rinduu gler time dlu !
pape pon miss you so much  ! >.<
i still loveyoubie <3
but soryy, now i have someone:).
i love him so much ! dyee better dari kau lah,
aish !biee love you <3.mwahmwah

No comments:

Post a Comment