Sunday, October 31, 2010

mungkir janjyy !

what the fuck -.-
aku cukup bnci kalau orang mungkir janji an aku !
huh, aku bnci kau lah stupid,
aish, kalau kau rasee kau tak bolee nak tunai kan janji kau tuu jangan nak berjanji an aku lah .
grr !
macam-macam kau janji an aku, tak nak buat perangai lah, ini lah apee lah,
sudah nyee kau mungkir janjii !
hah, kau ingat kau bagosss ?!
kau g mampos lah bodoh >.<
kau ingat aku nak cari kau or aku nak mintaf maaf an kau ?
sapee kau , nak sruh aku buat kat kau macam too ha ?
tak dea makne yea.
aku tak kan maaf kan kau , PAHAM !
hah ! aku dah ckup bersabar an kau, dah bnyak peluang aku bagi,
 bodoh >.<
kau bolee mamposss, shuuhhhh !
aku dah tak nak tngook mukee kau too, 
kau ingat kau too chomel sngat ha ?
kau ingat kau petik jea jari kau too,10 yang datang ? ouh lupee kau kan hot :)
aku nak tngok sapee jea yang boleeh sabar an perangai kau yang macam celakee to.
cukup selamee nyee aku bersabar and aku ikot kan jea apee kau cakap kan ?
ha !noww , tak dea dah !
aku ingat kau berubah tapi tak,sme jea
aku nak tngok betapee lamee' kekasih hatyy kesayangan kau to ' bolee tahan an kau !
ha, kau nak tunjuk kau bagos kan an aku ?
ha, kau tngok antyy yea celakeee,
kau ingat kau too bagos sngat?
kau matyy pon kne tanam jugak lah bodoh , aish
aku tau kubur laen-laen tapii bukan nyee care nyea nak buat perangai yea
hah , want more, kau sukee nasihat aku kan ?
kalii nyee meh aku tunjuk perangai aku sebenar yea, kau tunggu yea:)
what eve lah, aku harap kau cepattt sedar apee yang kau buat nyee,'
aku tak nak apee pon,
 aku nak kau mintak maaf and kau sedar apee yang kau buat kat aku sekarang nyee, tuu jea !
dah lah, aku cakap banyak-banyak pon tak gunee kau bukan pham,
 kau kan rasee kau betol kan ?
suke hati kau lah yea :))
  • faiz,
  • batrisyia
  • amino
  • ais
  • haziq
  • saidah
  • salman
  • nizam
nyee untuk korang,korang bacee lah and aku harap sngttt2 kau bolee sedar >.<.tuu jea

    No comments:

    Post a Comment