Tuesday, October 12, 2010

iloveyou

MY FAMILY
AYAH AND IBUUU ILOVEYOUSOMUCH
sayang korang,haha! walaupun adekk suke melawan and suke buat perangai (terokkk betol),haha,adeekkk tetap sayang korang,haish.walaupun pon ape yang jadii,korang lah yang adekk tak kan lupee kan sampai biler-biler :).thank selame adekk berumur 16 tahun nyee korang betul-betul jage adekkkk,thank !,adeekk tak kan lup[e kan jasee korang sampai bler-bler ,ILOVEYOUFOREVER !
ABANG
ILOVEYOUSOMUCH,
walaupun kau sukee marah-marah and sukee buli aku ,aku tetap sayang kau dohh !
haha,aku tau kau marah aku sebab kau sayang aku kan ? yelah aku tau aku niee jahat and nakal,haha,
eleeeh ! tapiii aku tak kan mengaku kalah bler kau bergusti dngn aku ,hhaah,sbb aku lagi kuat dari kau >.<
dah lah badan keding ade hati nak bergusti dengan aku (tapi kau selalu menang kan ?,tak penah nak menggalah dengan aku ,! ishk,KEJAM ),haha,,,
pape pon aku sayang kau keding :)

No comments:

Post a Comment