Saturday, October 23, 2010

shitt

hah ! kau lah yang selalu menambah kan msalah kat kepalee otak aku nyeee,
aku ingat aku tak kan jmpee or ade pape an kau , nak dekat setahun aku an kau stoppp berhubung kan .?
nooowwww, tibee-tibe kau add aku an ungkit psal dlu ! aish
aku tak tau kau atau aku yang salah yea ?
hah ! kter tak penah kapel lah bodoh !!!! ishk. 
setahu aku kter just scandel !! asal kau cter kat orang aku penah kapel an kau lah , aku nyee terok lah ,apee lah.
tak payah nak buat cerite bodoh, boleee ? hah ! 
sebab kau lah aku dah bnyak gadoh an pompan ! grrr. stupid .
tolong lah jangn ganggu aku lagyy yea ! aku dah malas nak maki hamun kau dah .
PLEASSS AIS!
and ha ! kau nak carii aku and nak balas dendam psal kau excident dlu sebab aku tuu ?
aish , bodoh ! kau yang salah nak salah kan orng phal  ha ? bwak mtor tah macam mane , nak salah kan aku
aish . pastuu nak cari aku lah apee lah. haha ! klu dapat kau buat lah kalau kau berani  yea jantan !
tuu balasan yea bler  kau sukee sakett an hatii aku :). kau rasee lah sekarang yea :)
hahah ! papae pun GOOD LUCK !

No comments:

Post a Comment