Friday, November 12, 2010

apeehal ?

atoook -.-'

kenapeee  dngan kau yea ?haisssss*
tau lah dah abesss school, tak kan lah sampai tak nak kwan aku kottt.
hmmm, kau dah laeen sket lah ! knapee ?
asal kau sekarang dah mudah mngalah and cepatt terasee ?
hah ! aku tau sebab ape.,
sebab kawan baek kau tu bukan *BAT 
hmmm, nvm aku tau minah tu lebih bagoos and lebih baeek berbanding aku rite ?
kalau, tak knapeee budak lakyy bnyak layan dye berbanding aku .
ooouhhh, lupe dye kan pndai layan jantan bukan ?
hah! biaseee lah,kalau tak,tak kan lah smpai ex aku pon tak kan tersangkut an dye kankan ?
hmmmmmm -.-
thank diniee sebab kau layan perngai aku yang gedikkk nyee yea !
walaupun aku nyee kuat merajuk and kuat marah-2
kau tetap sabar kan ?
but noww, dah laeennn,
sme dah berubah ! hah ,
tak peah, aku tak ambek haty pon, yea !
THANKYOUSOMUCH ATOOOKKK DIN *


 pic sebelum exam,*kek,<33

pic lepass exam ,*jam. <33


No comments:

Post a Comment