Monday, November 15, 2010

blerr unline sumee perasaan ade :
  • rase ingin tahu
  • rase rindu kat awak
  • rase menyampah
  • rase tak dea mood
  • rase nak maki orang
  • rase nak menggedik *lebih lah tuu
  • rase macam nak scandle & couple 


tapii tak semua yeea aku buat dalam satu masee lah bodoh ! hah
haryy nyee tak dea mood,
sial, pasal satu bnde terus tak dea mood ouh !
fuck kau pompan,
sebab kau lah aku dah malas nak layan atook,
yang kau dinie tak abes-2 bekappp dyeee, grr !
kau nyee bute, hah ! >.<
sial,

edin, yang kau plak, asal sume kawan aku kau nak add ?
ishk, 
senang kau ambeek jea fb aku nyee !
add semua okeey,
aku tak sukee kawan aku buat macam nyee,
hampir semua kawan aku yang aku wall kau nak add,
aku rase kalau family aku wall an aku pon kau nak add kan ?
aish !
kau nyee dah lbih lah, agak-2 lah,
tak kan lah psal kawan kau lan tu add aku,
sampai kau nak add semua kwan aku kott -.-'
aish ! pelikkkkkkkkkkkkkkkk,
aku malass nak cakp apeeapee,
biar lah kau tau sndri yea,
aku malssssss,>.<

sofeea, kau g mnee ?ha !
smpai papa call aku tnyee kau ade an aku ker tak bagai ?
aish, tak pyah nak buat hal lah.
kalau kau an ***** bagitau papa dlu,
papa risau dngan kau lah ,>.<
dorang call kau tak angkat asal ?
aish !

haziq, kau tipu aku yea ?
tak sngkeeee kan, hebattt kau .
TAHNIAH,
now, kau buat lah apee yang kau suke,
aku dah tak kesah,
nak call aku ker tak ker,
tak nak ambeek tau dah.
aku dah malass nak halang kau or apeee,!
aku tak nak cakap bnyak .

SUMPAH HARI NYEE MEMANG AKU TAK DEA MOOD, NUR BATRISYIA KAU CELAKE >.<'

No comments:

Post a Comment