Thursday, November 11, 2010

hari nyeee,

hah,kat school tadii memang sangat membosan kan dan memenatkan aku ouh,
dah lah dapat paper exam, hah yang pasti  aku bnyak kali menang dngan atook :)
yesss, aku pndai, btw atook pon pndai jgak lah , kankan ? haha
pastuu tady dapat buku teks 15 buah buku, bapak bnyak,
nak tercabutt tangan aku rasenyee, pnat lak tuu bwak , aish !

timee balek plak . dah lah ujan dngan buku berat nyeee, grr !
tman lah sofea an afzani g beli makanan ,sudah-2 aku pon beli haha,
takut ibu tak masak, memang betol pon, haha
nasib baek aku beli :)
lpaas tuu aku tak tau nak sruh sapee ambeek ,
hari tu ehem dah janji nak ambeek, tapi kerete pon tak nampak PENIPU lebihh ouh, =.='
nak call dye no aku lupeee, biar lah
so aku call lah shera suruh dyee ambek,
tak lamee tu shera datang,
mule-2 hantar afzani dlu kat umah dyee, balek dari hantar dyee,
kter orang nampak orang tngah dating,
kter orang pon sje lah lalu depan dorang, haha
bapak lawak siott,yang sofea tergelak macam orang gileerr, haha .
but tetap chomeel .

pastuu lpass tu hantar plak aku, hah
timee hantar aku sume okeyy,but tak bolee lupe nasi aku jatuhh
hahahaha, giler lawak siott,adessss,:D
mase dalam adee lah gadooh sket an sofea pasal jalan, hah
bodoh-2 jea an,
sebook nak ikut jalan sempit,hah,degil memang gitu, grr !

baleek tuu, ujan lagyy,huh
abess basah aku, tak sukee >.<
basah kuyup kott,tapy best,
dah lame tak mandyy ujan kan, haha
okeyyy lah tuu, kankan,
smpai jea rumah aku mandyy,unline jap,
pastu kepale aku pening dngan adee mamat gler mane tah sebook nak no aku,
yeak ! goliiee dennn,,
aku pun offline, and then aku tydoo,
dari pukul 3 sampai lah 6.30 aku tydo,
lamee tak ? haha !
nak buat cm ner kan kepale sakeet,huh
bukan suke-2 lah awak, aish !

but now, aku unline lagyy,
aku nmpak dye unline,=.='
lepass jea aku dapat video barney iloveyou tu kan,
kalau aku unline, mesty aku tngok video tuu,
sebab aku teringat kat dyee,
aish ! bleeer dye unline, tak nak pon tegor aku,
hm, tak pea, tak kesah .tu HIDUP KAU KAN ? NVM lah,
tuu jea yang  aku bolee buat ,
hm, thank ! 
lepass nyee kau jangan harap aku nak tegor kau lagyyy !
ishk, aku dah malasss dah
kau , pergii *** la, grrr !
yup, kau rase kau bagoos bukan ?
ha, tak pea, tak kesah pon,
yup, kau memang hebat lah JANTAN !
HEBAAATTTTT dengan perangai ***** kau tuu :)
tak pea,aku tak kesah *dari tdy aku tuliss ayat same,
haha ! sebab dah tak tau nak cakap apeee,
kau memang tak pham,
kan-2 ? 
yeahhh !
meh sini, aku lempang kau,
ha, puas hatyy aku sket ouh,
aish, !biar kan lah yeeee. >.<

jannah and nasra,i harap ape yang i cerite kat you semalam
you tak story kat orang laen yeeea, :')
ILOVEYOUSOMUCH <33


No comments:

Post a Comment