Saturday, November 27, 2010

maaf

senang jea kau korang cakap maaf kan -.-'
korang mintak maaf and anty buat lagi,
itu korang kan ?
aish .
aku dah serikkk sngttttttttttt-2.
ckup lah selame nye aku sbar yea.
mmng sekrang aku ssah nak maaf kan orang,
aku tak nak aku saket hati yng kedua kali.,
yea mmng lah senang nak maaf kan orng,
sbb korang tak rase yang rase aku .
tak pyah lah korang beriye-2 nak mintak maaf an aku,
aku kne pker pnjang ,
aku dah tak larat mcm nye ,
asyik kne pijak kpalee an korang jea,
korang ingat aku nye ape ,
batu tak dea perasaan ?
nak maki, maki jea kat aku,
nak lpass kan marh ,marah jea aku ,
nak mungir janji , buat jea,
tak pyah takot, 
aku nye bkan yea pnting kan ?
hah ! yea,
aku tak kan pnah hadap korang lagi !
cukup selame nye aku sabar dngn semua nyee.
aku betol-2 serik ,
soryyyy ! 
aku mmng susah nak maaf kan korang sekarang nyeee .
-.-'.
BYEEEEE !

No comments:

Post a Comment