Sunday, November 14, 2010

NUR BATRISYIA

hoyyyy pompan aku dah cukup sabar dngan kau tau .
hah ! kau tnggu antyy, kau ingat kau dah pndah aku tak bolee tau mne rumah kau ?
haha ! silap lah,
aku akan cari gak lah ,
jangan tnyee knape yea bngsat !-.-'
kau pker kau ade bf macam acap , kau rase kau dah cukup kuat and dah cukup hott ?
tak lah weehhhy!
sedar diri  lah pompan,
hott tu tak kemanee pon, kau mati pon masuk kubur jgak kan ?
tapi tak tau lah , kalau kau nyee kne buang gitu jea,
yeelah, kau nye kan laen dari laen bukan ;)
hottt katee kan ;)wtf lah ,
memang patut kau kne halau ,haha !
kau ingat aku tak tau psal family kau ?
haha ! aku dah tau semua pasal family kau,
buruk ker baek ker sumeee aku dah tau yeea.
hebattt jgak kau kan, simpan rahsia ?
tolong ajar bolee .
tak nak tak peah
pasal present yang kau bagi kat aku nyeee,
kau nak baleek or ak buang jeea ?
hah ! aku buang jea yea,alahhh,
kat mne-2 pon bolee dapat bukan bende alah nyee ?
lagyy-2 kau dah kjee sepuluh kau bolee beli kan ?
okeyy ! 
aku sedekah jea kat spe-2 yea,
baeek aku ambek pahalee,
pasal gambar aku an amirr tu !
kau phal ?
better tak pyah comment lah celakeee,
saje buat aku terasee kan .untuk apee ?
ouuh, konon nyeee, comment kau tu pnting lah yea ?
mmng tak lah, 
hah, kau comeel sangt ker nak cakap orang nyee , ******?
ouh, kau mmng comeel kalau tak ! tak kan lah smpai ex aku bolee tersangkut an kau kan ;)
hebbaaaaaaaaaattttttttttt !
jangan sampai ape yang kau dah buat an mior tu aku bagitau family kau,
kau tak nak ngaku ?
mmng lah ade ker kalau orang buat salah nak ngaku , tak kan,
macam tu jgak kau lah,
aku tinggal masee jea, nak bgitau orang psal nyee.
kau buat relax jea eaa, conferm kau bngge punyee lah,
okeyyy, 
pasal gelang kaki tuu, kau buang jea !
tak pyah nak simpan or nak bgi baleek !
ishk, kau tau kan aku dah lmee tak pkai,
ha, kau tau knapee aku pkai selame nye,
dinie yang beriye-2 tak bagi aku bukan ,dye tak nak kter nyee bermusuh,
yeea, mmng mule-2 aku tak bukak, 
biler aku tau psal kau potong gmbar aku tuu,
aku mmng FUCK mukee kau tau !
so aku tak kan pkai !
psal gambar tuu .kau pontong gmbar aku an kau tunjuk kat sume kawan-2 kau yang kau dah potong gmbar tuu,
perlu ker kau nak tunjuk ? ouhh, lupee kau kan kuatt :)
haha ! tak peah, aku tau kau kan chommel,
hitam plak tuu,haha !
pdan lah tuu dngan acap,:)
smpah tak tipuuu, sweeet glerr BABI !
BABI PON KALAH, OUH
kankan,



pada yang bace nyeee, kalau rase nak bagitau NUR BATRISYIA OR ASYRAF.
bagilah tau, 
aku tak kesahhh, sebab aku tau korang akan teross sokong dyee kan,
dye kan baek, kankan ?
haha,! 
tak apeee, korang tak bagitau pon aku tau !
lagyy-2 pade budak-2 kelass 4VT II , okeyy :)
teruss kan bekapp minah tuu,




No comments:

Post a Comment