Saturday, November 20, 2010

semalam

semalm tydoo latee gler ouh, dah tydo bnyak plak gngguan yeea,
aish = ='
blerr aku tydo pon aku tak tau , haha !
mule-2  dah tydo ,pastu bngon balik,
huh ! sesak nafass tber-2 aish,
naseb baeek tak ape-2.
hah, lpass tu dye call.
aww aww , dah lame tak ckap an dye .
but yang tak best yea aku gdoh an dyee,
grrr ! suke tnye soalan yang aku tak suke jawap , ishk ! =='
lpass tu dah okeyy, hmm, then dye sruh tydoo,
aku cakap lah yeea,
then aku ltak fon, ttup pc,
and aku tydo,
haha,tak smpai sejam aku tydo aku bngon baleek,unline baleek,
then aku call semua kawan aku , tapi sayang yea sorang pon tak angkatt, grr

pkul 2 lebih time tuu aku unline pastu  aku chat an ex aww aww <3
pastu dah chat-2 dye bagi number dyee,
then aku tak tau nak buat ape aku call dyee,
tak smpai 10 minit jea, termatii,
geraammmmmmm ouh !
pastu dyee im dye ckap beteri fon dye dah habes,
aish , sabar jea,

dalam pkul 4 macam tuu ,
teringat nak call dye,
so aku call dyee,ssah betol nak angkat = ='
ha, tber-2 dye angkat, aww aww <3
macam-2 kter orang storyy ,tapi bnyak yang kter orang ckap BOSAN = ='
haha ! cakap jgak kan ? okeyy ape,:)
btw thank.
walaupun adee bndee yang kelakar , haha !
nak tau ? tak boleee,
nye aku an dye jea kan ? haha !
okey dah cakp-2 an dye sampai pkul 4 lebihh

dalam kul 5 macam tuu aku tydoo,pastu pkul 6 lebih adee plk yang call,
aduhhhh.kacau betoll,haha.
tngok-2 kawan aku sorang nyee :)
dah cakap-2 an dye pon kejap jea,
sebab aku dah ngtok glerr ouh,
ntah ape aku merapu kat dye pon aku tak tau ,haha
lepass jea dye call, aku terus tydoo,

haha ! yang best yea aku bngon pkul 10 tngok macam awal lagyy,
so aku smbung tydo baleek,
haha, sudah-2 pkul 12 lebih baru bngon, hah
tngok semua tak dea umah ouh.
aku bngon mandy, pastu unline, 
hmmm, makan pon belom lagyy nyeee !
LAPAR !
chow. nak cari makanan bye

No comments:

Post a Comment