Monday, November 29, 2010

today :)

thank sebab layan aku hari nyeee yea :)

thank sebab teman aku makan tadi yea, tahnk jgak sebab happy kan aku hari nyee , :). iloveyou sofea.walaupon kjap kte jmpee aku tetap happy an kau . pasal esok hati-2 okey , aku tak nak kau kne ape-2 someting yang bruk, aku sayang kau lah dude, hati-2. anty dah smpai mcg aku , aku tunggu okey ! huh, jage adeek kau tu elok-2. balek sni cpatt tau =='. semoge kau happy :)


shaa, what happen to you dear ? kau knape, dah berubah sket yea ?, aku tngok skrang nye , kau tak pnah nak tepati jnji kau tu an aku kan ? asal dooh , jngan lah buat aku marah , aku tak suke lah nak maki hamun kau , pahm lah, pleassssssssss ! pker orang laen jgak , pnat aku tunggu kau , aku nak tngok esok kau tepati jnji kau tu ker tak . harap-2 ape yang kau cakap tadi tu betol lah ,=='


thank sebab you baek sngt an i , i really miss you sayang <3,
sorry hari tu you call i off fon, huh ! dah lame tak talk an you kan ? anty i topup i call you okey sayang :), aha, baru hari nye dapat chat an you kan , aish ! ,sian you tadi kene kejar anjing yea sayang ? tu lah spe sruh kuar malam , haha ! kan dah kne kejar , naseb baek binatang , kalau orang yang kejar you ? kan dah sia-2 tuu, dah laen kali tak pyah kuar malam , dngr ckap i nyee ==' i tau you kuar malm siap you kne an i , hahaha


okeyy, i happy an you , you dah rajin layan i kan :) thankyousomuch dear :), i hargai yea , i harap kter bole jadi friend smpai bler-2 okey ,
i selalu cerite kat you pasal * F and *K kan, sbb you jea yang rapat an dorang , aish , dah lah malas nak pker pasl dorang , i dah lupee kan dye :),tahnk selame nye you slalu bagi nasihat kat i kan :). aww aww <3


my new friend :), aww aww , haha !,thank sebab malam nye you tman i yea, jawap paper esok elok-2 okey . haha ! agama tuu. buat malu orang islam jea kalau gagal, :). so study tau supaye tak gagal, haha !
you baek an i , so i harap you boleh jadi kwan rapat i satu hari nanti , ahha ! besar btol cita-2 i kan ? haha ! pape pon GOOD luck .

No comments:

Post a Comment