Monday, November 1, 2010

tomorrow

malas glerr nak g school esokk . aish -.-
nasebb baek dah nak abess exam dah, kalau ta tak nak g ouhh,
malas and menyampah nak tngok mukee dorang , ha !
wtf lah, asal aku asyik ingat dorang jea blerr nak g school ?
ha , aku dah tak nak kawan an dorang lagyy,
so pleass,!
 jangan pakse-pakse aku untuk baek balik dengan dorang, aku dah serik !
grrr, dorang pker dorang bagoss ?
ha, go to hell lah ,
celakeee, -.-

kalau boleee aku dah tak nak tngok mukee dorang, 
IBUU ! adeek nak pindah, bolee ?
ha ! adeek tak sukee school sini ,
bertambah masalah adeek school sni ouh,
pleasssssssss!
adeek nak school dengan shaa, hah !
adeek nak dengan dyee lah -.-
kalau tak adeek nak berhenti school, senang !
still masalah,
haha ! mestyy lah ibuu tak bagi kan ?
sebab tau depan nak SPM , pastu dah tak school lagyy dah,
haha, membazir masee jea kan ?
tak peah, adeek pham.

yelah, masing-masing busy dengan work korang kan -.-
sampai besdayy adeeek pon tak dea masee nak sambott,
nasebb baek lah kawan-kawan adeek bolee tmam adek,
kalau tak, ntah -.-

nvm lah, thank sebab ibu dah bagi adeek duett nak hangout harii too kan ,
ha ! tak lupee thank jugak sebab dah beli kan pc untuk adeek,
tapyy bukan nye yang adeek nak sngat,
adeek nak kasih sayang korang yang lebihh , tuu jea -.-
i tuu jea adeek harap lah , aish , susah yea ?
hah ! tak peah adeek pham , :)

korang kerje pon nak cari duet untuk family kter kan :), tak peah.
thankyousomuch.
iloveyou<3

elok-elok cter psal laen, sekarang psal nyee plak , aha !
apee tah, k lah, nak tydoo esokkk nak g school :)
byebye

No comments:

Post a Comment