Thursday, December 23, 2010

banyak problem, SERABOT KEPALEEE AKU -.-. pleasssss untuk  kau ex aku ! jngn gnggu aku lagi lah sial ! kau nak apeeee ? aku tak dea masalah dngn kau , ish .
bnyak gngggu :
* demam yang semakin terok 
*masalah family yang tah papeee -.-
*masalah dngn battt -.-
*asyik kene kacau dngn ex (bodohhhh )
*selalu bergadoh -.-' ( dah tak larat , pleaaaas lah aku tak nak rampass dia . aku cume nak berkwan tu jea *nie bukan untuk you sorang but untuk yang laen jugak  )
*masalah laen (secret )
*pening kepale (setiap hari )
tak tau lah macam mne nak kurang kan baran aku and keras kepale aku nieee -.- LYNN berubah lah ,spe yang bace nie aku mintak tolong sangt-2 jngn lah serabot kan kpale aku lagii , aku dah  tak kuat ! -.-.setiap hari aku menagisssss pkir pasal bnde remeh temeh macam nieeee ! kalau macam nie lah sudah nyeee baek aku tak payah ade kawan , mesti bergadoh , mesti nak saket kan hati aku , best ke korang buat aku macam nieee ? tak suke kawan dngn aku cakap ! aku tak kan gnggu korang lagiii , -.- . korang nak aku berubah ? ubah dulu perangai korang jgan asyik nak menang and salah kan orang laen ! 

No comments:

Post a Comment