Wednesday, December 1, 2010

dah terlambat ,

betul ker ape yang aku dngan dari mulut kawan-2 kau an abang kau sndri yang kau 
dah meninggal ?
smpahhhhhhhhhhh aku tak percaye,=='
but abang kau ckap an aku macam menagis tak kan aku tak nak percaye lagi kottt .
aish,
kalau lah kau stay ade . tolong lah jngan maen-2 pasal mati nye,
setakat nak aku maaf kan kau , tak pyahlah ckap kau mati bagai !
pleassss , dohhhh >.<'
aku tak tau lah sme ade aku nak percaye aku tak ,
hmmmmm,
tapi care dorang tu macam betol , hah .
kalau betol kau dah meninggal aku akan maaf kan kau , aku pon nak mintak maaf jgak ,
aku tau psal nye sume sbb aku kan ,
sorrry !
aku bukan suke-2 nak buat mcm nyeee ,
aku tak tau plk akan jadi macam nyeee ,
hmmmmmmmm >.<
semoge roh you di cucuri rahmat yea ,
al-fatihah buat  mohd nasiruddin.

No comments:

Post a Comment