Wednesday, December 22, 2010

GATALL yea -.-

HAH , tak pyah nak gedik sngt lah kan , aishhhh ==' . kau pon nak jadi macam pompan sundal tu jgak ? nak ex aku jgkkk ? hah , mengate jea orang , wtf ! kau nieee , aish , tak pyah nak cakap besar lah wehhhhy . patut lah selame nye aku cerite pasal minah tuu kau asyik menang kan dia jea , rupee nye kau pon dua kali lima dngan dye .hah memang bagoss korang berkawan , ! dua-2 celakeeeeeee -.-, malasss nak ckap papeeee , babe yeea ? hah ! okeyy , kau tnggu nanti yea pompannnn . 


untuk someone yang maen hembus jea ape yang dia nak cakp yeeea ! kau dngr sini yea pompan , aku tak dea ape-2 dngn bf  kesayangan kau tu , kau nak dia ? AMMMMMMMMMMMMBEEEEEEEEEEK ! siket pon aku tak batak . bodohhhhh -.- , kawan pun salah ? hah , biase lah tak matang lagi memang macam tu , aku mals nak maki kau , nanti menggadu plak dekat BF kau tu kan ? hah , sedarrrr lah kau tu bukan sempurne sngttt , dah buat salah sebelum nieee sedar-2 lah keburukan kau tu , jgan sampai aku dapat kau , aku hentak kepale kau tuu , ade jugak zaman sekarang nie manusia fikiran  SENTENG macam kau kan ? PELIKKK ! biar lah , kau jgn harap aku diam yea , kau tnggu nanti , ! hah kau cakap aku scandle dengan bf kau kan ? hah ! jealous cakap , haha ! :)

No comments:

Post a Comment