Sunday, December 26, 2010

hah , today best , haha ! mule-2 pergi kenduri kahwin dekat belakang rumah aku aish , sampai-2 dah bergambar ,memang tak lah kan , then makan lah , pastu mamat nie gatal plk dia pergi ambek pic aku tngh makan segan aku ==, yang ayah boleh cakap , ''huyyooooooooh adek dia ambek gmbar adeeek'' haha ! aku dah senyum -2 malu ish  . time nak balek tu plk jumpe lah tuan rumah dia nak salam lah ,then ade plk lah jiran aku  punye member pergi ambek gmbar aku ==' lagi lah , aku terus menyorok belakang ibu ,then terus balekk , haha ! bodoh betul , dia ingt aku ape artis apeeee ? aish , ! balek tu tunggu sedare plk then pergi kenduri dekat bandar tun razak , ramai gila orang , aishhhhhhh . yang best yea aku pakai tudung haha , :). time kat dalam dewan tu dah slam-2 sedare sume, makan , dah tu duduk borak-2 lah , *biase lah orang tuaa . haha ! timee tu panas gila , aku ngadu lah kat ibu  yang aku panas , then ibu boleh cakap '' nmpak sngt adek tak pakai tudung sebelum nie '' , haha ! terus aku diam , aish ibu nieee , ade plk cakap macam tu , haha ! malu aku .then dah semua dah kenyang and dah puas borak kita orang pon nak balek ,. mak cik ajak pergi beli barang plk, so kita orang oke jeea :), mule-2 pergi bank kat shah alam , pergi  buat ape tah tak tau , tak ambek tau , haha ! masa nak balek tu yang best gila tuu , nmpak plk banyk kerete penuh dngn bndere MALAYSIA ! cewaaaaaaaaaah bersemanggat gila lah dorang , awwww <3. haha ! kita orang pon ape lagi , lalu kat tepi dorang hon kerete then bagi semangat jugak , haha ! kelakar gila lah , tergelak-2 kita orang aish . then baru pergi beli barang , kita orang pergi econsave jea , haha ! dah cari-2 barang semua .kita orang pon balek  rumah makcik , haha ! sampai lah pkul 11.00 malam baru aku dngn ibu balek rumah , penat siutttt  !! tngok lah bola jugak ,tapi tak layan sangt sebenar yea bola nie tapi dah MALAYSIA maen tak kan tak nak tngok kan , haha , tiga gol, tu aku dngn yang laen jerit macam ape tah , smpai saket tekak aku , haha ! happy gila lah 3-0 haha ! TAHNIAH MALAYSIA ;) okey dah tu jea nak cakap , pnat + ngatok , byeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :)











No comments:

Post a Comment