Sunday, December 5, 2010

happy :)

thank kpade semua yang dah happy kan aku hari nyee :)
hah , sebelum ape-2 pon berhenti kat r&r solat ,
aku an fiza plak tunggu kat luar . hah ! bosan ape lagi snap pic lah kan , haha !

hah , nye lah fiza :)
hah , yup dye mmng berisi , hah . aku keding jea .
aish .dah habes snap gmbar , and semua dah habes solat .
kter orang g plak klang ambek hafiz.
bawak plak dye g makan piza hut .
macam -2 kter orang makan, haha !
smpah knyang gler ,
tak percaye ? tngok lah pic nyeee 
aku yang paling bnyak makan, haha

hah , nye pinggan aku , bnyak kan ? smpai kosong ? haha




okey , dah habes semua,
kter orang makan plak ice cream apetah ,
sedapppppppppp !
haha

aww aww :)

lpasss dah abes makan ,kter orang jalan-2.
hah ! ade palk sale,
aish ! gerammm jea ,
nak beli but , mals lah ,
haha. laen kali jea,
so dah tngok-2.
kter orang beli plakk sushi ,
dah lame tak makan,
so beli ,

hah , bnyak :). sdap , aww aww 


dah habes tu balek hantar hafiz balek , then kter orang pon balek ,
but best gler :)
thank !

No comments:

Post a Comment