Friday, December 10, 2010

hebat yea akuu...

HEBAAAAAAAATTTTTTT lah aku ,
tak tydo langsung malam nye :)
hah , dari tadi asyik menagis jea , haha ! tu lah kerje aku dari tadi smpai tak tidor ,
nak buat macam mne kan , dah orang hine kter ,
mmng lah terase so yang aku mampu buat just cry :)
hah , thank yang banyak berjase an aku malam nyee ...
yang bnyak sket kan hati aku :)
HEBAAAAAAAATTTTTTT, jugak buat korang yea ,
 someone, tak pyah lah beriye-2 nak pjuk aku nak mintak maaf an aku ,
aku dah ckup SERIK yea , so pham lah sndri , hah !
tak tau nak cakap ape , nak aku yang dlu ?
hah , mmng tak lah , cukup selame nye ,,,:)
kau dah hine aku dah malu kan aku senang -2 jea , aish 
bukan sorang yang saket kan hati aku sekali 3 orang , mmng tak lah kan 
hmm ! lantak lah , 
haziq ! tak pyah call aku kalau setakat nak saket kan hati aku yea 
aku dah pnattt macam nye setiap hari , 
baru elok gdoh blek , aish ! biar lah ,
aku tak tau nak cakap ape , kau asyik nak perli aku jea asal ?
tak suke aku ! STOP call aku senng, aish , ape ssah = ='

tak tydo , kire hebaattttttt lah tuu , haha !

No comments:

Post a Comment