Monday, December 13, 2010

kesian

today macam-2 aku yang berlaku kat aku ,

petang :best , lepak rumah aishah . walaupun kjap tetap best lah , rindu time tu kott :). kalau ade sofea mesty lagi best kan :(. hmm ! bler dah lpak macam tuu teringat time dlu kot :'(. huh ! bler lah kter semua nak okey kan ? hmmmm, mule-2 aku an shaa datang umah aishah then dalam 5 minit shera plk datang , haha ! memang kecoh lah kan , haha ! balek tuu , paling best , haha ! smpah tak boleh lupe, gile ouh shera g tarik  rambot aku , saket tau tak , aish , terus pening kpalee , awak tunggu anty saye buat balek , grr ! haha ! but thank yea dapat lpak macam dlu lagi :).ily <33

malam: aku unline-2 tngok iden im aku cakap dye kne tipu , lahhh , ! sian kne tipu yea ? hah , i nak tolong pon tak tau macam mne dohh, you sabar oke, faraa pon serbe salah an you , ade lah tu . hmm sabar okey :). just smile, dont cry :) okey ! you kan kuat . haha !:).then sume dah oke sket , aku bukak blog someone , aku tngok dye macam ade prob jea, nak tolong but aku tngah ade masalah an dye , so aku tak nak lah dye cakap aku nye bajet bagos plk kan ? ssah an dye tu . asyik nak menang jea ! biar lah , tak kesah lah , i harap sume akan okey yea :). tak lupe untuk seseorang setakat im aku  nak pnjam duet baek tak pyah im aku lah ! kau ingat aku nye ape bank ? hah ! memang tak lah kan , hah ! tak lupe untuk kau ! , selagi kau an dye , jngn harap aku nak pnggil kau adeek ! pham ! kalau aku dah fuck dye an orang yang rapat an dye pon kne sekali , kau pker lah tu !=='

semalam :haha , sumpah klakar , g lah jalan-2 an shaa petang kan , asyik tersempak ex aku jea ! haha , bnyak kali plk tu , haha ! mmng kelkar kott , adohayy ! yang tak boleh blar yea, jalan kat taman then nampk plk ex shaa haha ! habes dye lnggar bonggol haha ! bodoh betol ouh ,bak kate shaa semalam hari EX SEDUNIA , haha !

sekarang nyee : yup, dah dua hari kau tak call aku kan ? kau betol-2 terase ape yang aku buat nye kan ? hmmm, ntahlah aku pon tak tau nak cakap ape psal nye , sorry ! e-one , i miss you ! mne you , you selalu ade bler i ade masalah kan ? huh , now you dah tak dea, i tak tau macam mne nak call you lagi , kalau i ade masalah mesty i teringat you , huh :(

sape yang ade masalh tu boleh lah story an aku :) aku setia nak mndengar masalah korang tu :), aku bukan bajet baek lah  dohhh ,
aku cume nak tolong ,
tak nak aku tolong boleh mampos =='

No comments:

Post a Comment