Friday, December 10, 2010

petang :)

besttt hari nyeee :) thank korang <33

thank aishah bawak saye tadi :). sumpah rindu awak ouhhh , dah lame kter tak jmpee kan ?
last kiter jmpe time lepak an shera, huh ! teringat time lpak ramai-2 dlu :(. bler lah boleh macam tu lagiii ? teringgin sngt-2 ! hah ! cepatt lah korang sume oke macam dluuuuuuuuuu !
aku rinduu sngttt TIME DULU ! hmmm, pape pon saye happy an awak tadi ;). mule kter pegi kota damansara beli barang kek pastu g econsave beli makan haha, tak tahan lapar sngtt ! then baru balekk , huh ! suke , anty keter maen bowling sme oke bawak syifa sekali baru meriah  haha ! antyyy mesty best kan , yeaaaaaaaaah ! tak sbar nak tunggu , haha , esok buat kek same-2 oke kalau tak dea pape :)


okeee ,today kter lepak lagiii .hahah ! memang hari-2 keter lpak sme kan sayang ? bler kau hangout baru lah aku dok umah kalau tak jngn harap lah , haha ! ibu pon dah tak tau nak halang aku , haha ! today best kuar an kau ! tapi penat sket sebab baru lpas kuar an aishah  kuar an kau plk , but aku tetap happy ;) kau sebokk nak buat kek kan ? haha ! yelah kalau aku boleh kuar kter buat kek kat umah aishah esook , okey ? hah ! tngok anty ape aku nak buat an kau esokkk , haha ! confrem kau bengang an aku pnye lah !

buat someone,=='
sorry ! i tak boleh terime you , you ex i  lagi pon , i rase better kter friend macam nye lah you,
i dah malas nak gadoh-2 macam dlu .
buat serabot kepale i ,
so pham i okey !
sorry sngt-2 :')

No comments:

Post a Comment