Saturday, December 18, 2010

ziarah saudara jauh

hmmm, khamis haritu ziarah mak cik aku ,
but saudara jauh lah macam tu , lah aku pon tak berape pham sngtt ,
hmmm, sian dye aku tngokkk , 
mase aku tngok dye tu dye dah nazakkkk sngt ,
huh , habes badan dye berwayer-2
sian huh.. :(
time tu anak dye sume dah berkumpul ,
nak snap pic dye but aku tak snggup ,
lpass tu kter orang rncang bawak dye balek rumah .
kalau kat hospital tak boleh masuk ramai-2 takot mngganggu orang laennn,
so kter orang pon bwak dye balek ambulance,
time kat rumah dye plk ,
sempit sngttt tak boleh nak msok rmai-2
yang masuk pon cume sedare mare jeaa,
huh
time, tuu mmang sedih , teringgat kat unyang :(
kter orang pon bace yassin  doa lah , 
hmmmmmm,sedih sngtt-2
aku tngok cucu-2 dye berkumpul bace yassin sme-2.
aduhhhh , terharu sngttt .
theeeennnn aku berdoa cabut lah nyawa dye kalau dah macam nyeee 
aku bukan ape kesian tngok dye terseksaa mcm tu ouh .
huh,
mybeee doa kiter orang tu terkapbul jumaat tu dye meninggal ,
semoge roh yea di tmpat kan orang-2 yang beriman , aminnnnnnnnnn :)

hah , time tu bosan-2 kat hospital ,
teman anak buah aku nye,
sebab budak kecik tak boleh masuk dalam ,
so aku lah yang teman dye , haha !
smpahhhh bosan ,
so ape lagi aku snap lah pic aku , haha !
but aku berbaju kurung and bertudungggg :)





haha, kelakar kan ? tak peahhhh ,
sekali sekale pakai
:)

No comments:

Post a Comment