Sunday, January 2, 2011

3.1.2011.

tadi school , aww mmng bersemngt gila aku , belum loceng bunyi aku dah bngon , haha ! :). dapat kelass atas plk tuuu , aish tak best kottt . duduk kat barisan no 2 , belakang bat ==' . GRRR ! belakang dia plk tu , hmm, pape jea , time rehat tadi aku nampk surat dalam beg apit , then aku ambek then aku bace , rupe yea dari dia ! aku bace , awww time bace tu smpah aku menagiss tak boleh nak tahan, hmmm, korang nak tau ?  niee ha :


assalamualaikum lynne....
aku hantar surat nie kat kau nie , ade niat and ade perkare yang aku nak sampaikan kat ko,sekarang nie da 2011 dah masuk tahun baru ,and aku pon ade azam baru untuk memulakan kehidupan yang lebih baek dari tahun-2 yang lalu ,aku sedar sepnjang kehidupan aku nie ade kesalahan yang aku  buat ,and ade jgak kadang-2 tanpa aku sedari kesalahan sendri ..aku hanye manusia biase yang mempunyai kelemahan dri ,sempena tahun baru and kita ponn akan menduduki SPM tahun nie .aku menyusun sepuluh jari meminta seribu kemaafan dari kau atas kesalahan aku dah lakukan an aku pon da ikhlas memaafkan dri kau ,kisah lame tak pyah la kita lnjutkan jadi berpnjangan .asam garam dlm hubungan persahabatan pon ad , dan itulah dugaan yang kita lalui .aku mintaak maaf atas kekasaraan atau pon ade sakit kan hati kau sebagai seorang shabat ,aku nak kedamaian antara kita berdua tiada lagi permusuhan dah dendam yang tercipta gara-2 masalah yang tak sepatutnye kita besarkan ,.so sekrang nie aku nak sahabat dngn kau balek . tak kesah lah kalau kat tak nak kawan dng aku but maaf kan kesalahan lalu , aku pon dah lupe kan ape yang kau dah buat .,aku dah maaf kan segale yea ,aku rindu nak bergurau dngn kau  and rindu nak berkongsi cerite an berkongsi suka dah duke dngn sahabat lame yang aku kenali ,lupekan kan kisah lame and dendam kesumat dalam hati , aku nak tahun nie tahun yang terbaek memandang kan kita akan akhiri dalam persekolahan pada tahun nie , aku nak cipta kenangan bersame kawan aku seblum kita semua menutup mata utuk selameyea ,aku berazam tahun nie adalah tahun yang terbaek  dan aku nak hubungan kita sebagai sahabat dlu terjalin kembali dngn penuh keikhlasan dan kejujuran , aku tak tahu knape aku cm nie ,mungkin tuhan dah tunjuk kan kat aku , inilah jln yang terbaek untuk kita, saling memaafi dan lupekan kisah lame , aku time ko dngn seadanyee ,kelemahan dah kelebihan kau sahabat aku yang dlu ,ckup selame 5 bulan kita bermusuhan , kita memulakan hidup baru ,aku berjanji akan manjadi yang terbaek utuk seorang sahabat  dan  aku nak kita berbaek semule ,inilah dan saat inilah kwan-2 sekelas kita mhukan kemersaan kita. aku berjanji akan menjadi yang terbaek untuk seorang sahabat ,dngn berkat sokongan kwan-2 and dorng semua bersngguh-2 nak kita berbaek ,aku harap kau boleh terime balek aku sebagai sahabat kau ,
hah , nie yang dia bagi kat aku , now aku tak tau nak cakap ape, hmmmmmmm ==' . serabottt sorry 

No comments:

Post a Comment