Thursday, January 20, 2011

aku asyik nak marah jea asal ?

today tak dea mood tak tau lah asal . hmmmm ! asyik nak marah jea , yup kat school aku mmng happy  tapi tu depan korang jea -.- . tapi sebenar yea . aku betol-2 tak dea mood , tak tau nak ckap ! pnatt sngt , rase nak menagis. tak tau lah asal . walaupun sekrang aku tak call dia ,tak text dia ,tak chat dngn dia . aku masih ingat dia , tapi asal doh , ? aish ! cube korang jngn buat aku mcam nie ! sakeet lah otak aku nak piker hal nie , kalau macam nie biar lah aku mati ,kne gilis lori ke ape ke . kan senang . hidup korang aman , otak aku tak serabot macam nie .yupp ! aku tau aku cakap macam tu macam aku doa kan ,? . yea aku sentiase berdoa supaye aku mati cepat -.-. biar lah family aku , kwan-2 aku happy tnpe aku . aku dah tak larat nak beban kan masalah aku nie .setiap hari aku ade msalah .tak tau bila bnde nie nak selesai .aku dah kuat macam dlu doooh ! smpah tak tipuu . kalau satu hari nanti korang dngr cerite aku mati bunuh dri ke ape ke jngn lah terkejot . aku betol-2 dah tak kuat , jngn smpai aku buat bnde niee ouhh , dalam hal nie aku tak pernah salah kan spe-2 . family ke or sape-2 jeea.niee semua salah aku , yang sentiase nak menang jea , keras kepale . -.-.korang ! sorry kalau aku nie ade buat salah , yea mesti ade pnye tak pernah tak ade kan , aku selalu saket kan hati korang ,selalu tengking korang , selalu maki korang sorry , aku tak tau lah asal aku macam niee . dah bnyak bende aku buat ! hmmmmmmm ==' . E-ONE imissyou , mne you doooh ! i rindu kat you , smpah tak tipu , dah 2 tahun . huh :'(. now aku nak rehat , kepale berdenyut-2. FUCK !

No comments:

Post a Comment