Tuesday, January 25, 2011

BATU API

tadi kat school ade perjumpaan untuk yang nak pergi seminar BI sabtu nie , then aku dngn bat pon , tnggu lah , -.- , tibe-2 ade minah nie *nabila datang kat kita orang , dia tnye bat , " kau pernah couple dngn acap ke ? " hah ! aku jawap lah " tngah cople lah " . ade ke dia cakap kat bat yang bat nie macam kawan makan kawan , -.- . dpan-2 bat plk tu , aish ! minah nie betol-2 batu api lah , wehyyy ! aku dah lupe hal tu yang kau p ingat kan aku phal , ACAP ex aku , and now dia bf bat ! so aku dah tak kesah hal tu , kau tak payah lah sebok-2 , then nak nasihat kan orang , care kau tu ingat kan aku balek pasal dlu ouh ! :( . kau nie , ! kau bermusuh lah , tak nak dkat dngn kau lagi nabila. sebab kau sorang aku boleh gadoh balek dngn bat kau tau ! aish -.- . dahdah! malas nak ingat dah hal nie , huh :(.


bunny : pleas jngn berubah pasal hal nie ouh ! kita masih boleh kwan lah you  -.- .hmmm, i nak you yang dlu ouh , BUNNY !

No comments:

Post a Comment