Saturday, January 15, 2011

berite terbaru

 ibuu .tahun dpan tak duduk dngn kita orang lagi ? :(, akan jadi macam dlu lagi ? awww tak nak lah , macam gitu . nanti sape nak jage makan kita orang ? spe nak masak ? huh , kne berdikari sndri lagi ? huh :( .sampai bila nak macam nie, kalau ibu balek ponn time cuti pnjang jea kan . kalau tak pun setiap minggu aku kene pergi sne , ! hmmm . aku tak pernah dapat macam family orang laen . mesti ade jea masalah . ibu sket lah , ayah excident lah , macam-2 lah ,. aku dah tak boleh tahan kalau macam nie . smpai bila family aku nak macam nie ? aishh, tak tau nak ckap ape dah , so buat smentara nie aku tak nak gune fon , ! nanti lagi bnyak masalah , :( . SHIT 
malam tadi :aku tak tau lah , asal malam tadi aku asyik menagis jeea . huh :( . sedih sngtt .tak dea pham aku . then aku call ex aku , naseb baek dia adee , then aku cakap lah dngn dia lame jgak lah , thank yea <3 . kau buat aku happy . tak lupe jgak adeek akmal , hmmm. <3. mlm tadi aku tidor pon lmbat , pkul  baru aku dapat tidor , tu pon mate aku lmbab . huh :( .DAH TAK NAK GUNE FON LAGI 

No comments:

Post a Comment