Thursday, January 20, 2011

bersiar-siar

thank bat , apit and fiza sbb tman aku and buat aku happy today :) .haha ! mmng klakar gila lah siott .lagi-2 time dngr lagu tu haha ! mmng tak boleh lupelah kan . bat ,bukan pinggan lah .pinggang ! aish kau niee tak reti beze apee ? haha . time tu pun klakar , aish .time beli air tadi bnyak pulak mat rempit kan , rimas aku . pastu ade plk mamat mne tah datang kat aku ==' mmng tak lah kan , ceaaaaaaaaaaaakkkkk :P . GOLI DENN . lame jgak lah kita jaln-2 tadi nak dkat sejam lah jgak , haha . dah lme tak lpak macam nie , thankyousomuch .time kat taman  plak nmpak dia . hmmmm . lagi lah . aku plk saje je cari psal haha . sje je aku slow-2 dpan dorang , ape korang rse bnggang tak ? haha ! mmng itu tujuan yeea ! hmmmmm. naseb baek aku tak couple dngn kau . hmmmm . dah lah malas nak pikerr tuu .noww aku tak tau lah asal tibe-2 pening kepalee , aduuuh ! esok nak school then sabtu nak merentas desa . cepattt lah elok . okeyy . huh

No comments:

Post a Comment