Tuesday, January 25, 2011

asal lah korang nie , bila aku dah buat relationship kat fb semua buat muke lah , perngai pon dah berubah bila layan aku , time aku single masing-2 buat perngai lah , and bagi harapan ! GRRR ! cube jngn buat macm tuu , aku tak suke lah . -.- . aku betol-2 saket hati bila korang buat macam tu , best ke buat macam tu ? ha ! pelik , kau jntan , spatut yea pham ! lntak kau lah .


bunny : sorry , i bukan tak nak bagitau pasal hal nie , but ! you bnyak kali sket kan hati i , mule-2 you bagi i harapn lah bagai-2 ! then tibe-2 i dapat tau pasal you dngn M , aish ! you , i nak you tau ,sebenar yea i pernah suke you , tapi i tngok makin lame you , makin memperbodohkan i -.- . aishhh. i diam jea bila you buat macam tu kan ? you tulis macam-2 psal M ,tapi bila dngn i macam harapan you bagi kat i kan ! asal doh ? best ke buat i macam nie ? setiap hari buat i saket hati , and setiap hari buat i rase nak menagis sebab you ? hah ! now, i tak tau lah , kanpe dngn you , btw sorry ! :(  thankyousomuchbunny ,ily 
 
afif : kau ade GF kan ? jage jelah gf kau , ! jngn nak bagi harapan kat pompan laen , macam tu dngn  jgak aku , okey ! hmmmm , sorry ! aku dah mule , benci kau -.-


amirul : i tau you rapat dngn ibu kan , and sorry i tak terime you ! time tu , i tak nak atirah terase , okey ! i harap you pham, and i tau , you dah mule mnyampah dngni kan ? okey fine, but knape you stay marah i bila i buat relationship dngn orang laen ? tak perlu kottt , you ade dia , you sayang dia kan ? pergi kat dia -.-


adek akmal : sayang , jngn buat akak menangis lagi pasal malam tadi okey , huh ! iloveyousomuch ben 10  

No comments:

Post a Comment