Tuesday, January 4, 2011

happy siket today kat school

awww , aku dah okey dngn dia , cume tak bertegor jea , hahah . nanti lah belum bersedia lagi lah , maaf :) , petang tadi dia text but aku tak reply tak dea krdt tak kaye nak topup setiap hari lah kwan , haha . then dia call hmmm dia ckap *ade lah secret  haha . thne dah okey lah sikettt , okey thank jugak kat kau .


haha , tadi waktu balek school tadi aku balek dngn adek ANGKAT aku :) awww ily akmal <3. haha ! then sume macam pelik pdang aku dngn dia , yup aku tau aku tinggi dari dia *perasaan . haha ! then semua budak class aku tnye sape tu , HOYYY ! TU ADEK ANGKAT AKU LAH , haha , korang ingat bf aku lah tu , tak dea . aku nie kan baek mane adee , haha. aku cakap adeek angkat then dorang ckap balek " adek angkat ke ? adek terangkat ?". pehhh ayat dia makan dalam kottt ==' tak peah aku tak ambek hati sngt , but kelakar , haha ! time balek aku turun lah tngge dngn dia , ramai gila orang , SHITTT ! panas gila kotttt . tibe-2 aku nmpak EX aku , fuckk , lagi lah panasss . yang adek angkat aku dah cuak-2 haha , relax sdah ex jea pon , dah turun tu . mira plk tnye " hmmmm. lynne " , haha ! aku tau kau nak tnye ape mira , " adek angkat lah " . haha ! time pndang mira tu tah macam mne tibe-2 aku terpndang dia , yang dia plk tngok aku macam pelik ade , bengang pon adee >.< . PAHAL . nak gadohh ? haha ! kau ingat kau sorang boleh buat , aku tak boleh ? hah , so kau dah puas tngok aku macam tu , bile aku jalan dngn mmat tuu ? haha ! aku tngok kau tngok aku tadi macam nak terkeluar mate kau tngok aku dngn dia ,nak jea aku pegang tngan adek aku tadi ,aish sabar jea !, dah smpai kantin adeek angkat aku nak g jmpe awek dia , sebokkkkkkkkkkkk jea ! aish , ==' . hah , btw thank teman akak tadi :) . ily sayang <3

No comments:

Post a Comment