Tuesday, January 18, 2011

choyyyy !

okeeey , minah nie baru masuk school aku tahun niee , dia dari sek 10 . gila lah GEDIK sial ! smpah aku mnyampah tngok  dia . aish , dah lah hari tu kne bahan dngn budak class aku . haha . tu lah gedik sngt kau nie , ape nme kau ? AIN kan ? haha , pape jea ! jnji orang tau yang kau nie *****, okeyy :) . wehhhy ! aku nak kau  tau , kau tak malu ke orang tngok kau laen macam jea ? haha ! kalau aku lah jadi kau dah lame aku pindah kottt =='. smpah doooh ubah lah perngai kau tu , percaye lah kalau kau tak ubah perngai kau tu , satu hari nanti mesti kau kne bahan doooh ! kang kau menangis plk ,. so sebelum ape-2 jadi ubah lah perngai okeyyy ! aish , jngn lah kau nak ikut jejak lngkah budak-2 yang dlu-2 . dngn stoking kau pndek yea , tudung pndek yea , dngn pkai celak , tah macam apeee . dah macam REMPIT aku tngoook . aku kesian tngok kau doooh ! kalau kau lah dapat class aku hari tu , mesti tak dea sape nak kwan dngn kau doooh , haha ! so ubah lah perngai tu jea aku nak bagitau . =='

No comments:

Post a Comment