Thursday, January 13, 2011

oink-oink . haha . sudah gila nmpak yea NOOR SAZLIN nie kan ? haha , sebab apee ? aish , bnyak sangat homework yang cikgu bagi , aisshhh ! dngn kne buat karangan 350 ptah perkataan lagi , math lagi , sn lagi , agama lagi , agama * aish kecoh jea ustazah tuu -.- , tukar laen lah . tak best dia ajar , tah papeee ,sejarah lagi ,bi lagii *lagi bnyak yang nieeee -.-,huh ! pnattt . tapi tu tak buat lagi , haha ! esokk akan kerje kan buku tu cukup-2 hhah ! sabar tau :) bawak bertenang yea . haha ! so esok aku mule busy skeet lah . hmmmm ==' . dah bosan nak school ouhh , aayik dapat homework jea ! kalau dia bagi siket tak pea gak , nie sekali bnyak . gila apeee mane lah aku boleh buat semua ! grrr , budusss sngguh ! dia dah besar boleh lah kate senng , hah ! apee tah ! dah lah semlam kat tuisyen asyik kne marah jea , dah aku tak tau aku tnye lah , pastu nak ajar mrah-2 . gila kau ? aish tak nak ajar ckp ! -.- . aku pling tak suke orang ajar aku nak marah-2 . aishhh ! tumbuk kang , okeyy , now nak siap-2 pergi school byeeeeeeee :)

No comments:

Post a Comment