Thursday, January 27, 2011

penat -penat -.-

sekarang nie jadual aku makin padat . huh ! penaaaaaaaaaaaat -.- . dngn school lagi , class tambahan lagi , tuisyen lagi , dngan perjmpaan kelab bagai ! aish , dah tak dea mase nak lepak ke keluar ke , sebook dngn homework ! serabot lah siot . just cuti  baru lah otak aku boleh rehat siket , hmmmmmmm -.- . tak snggup rase yea ! nie baru awal bulan belum lagi petengahan nanti boleh koma aku rase dooh , huh :( . so harap korang tak buat masalah kat aku bagi aku tak serabot , or pening kepale yea . sabtu nie ade seminar bagai ! aku kne pergi , hah . memang tak dea mase untuk aku nak bngon lmbat kan ? aishhh ! -.- kalau aku unline pon aku jrang chat dngn korang kan ? hmmmm sorry , time tu aku busy sngt , huh ! pham yea :( . thank yang pham aku tu then yang selalu call aku , thank you so much okey ! :D . so dah pkul 10 nak out , and tidor bye 

No comments:

Post a Comment