Saturday, January 1, 2011

school

isnin minggu dpan dah nak school dah ? lagi 2 hari jeea , gila lah wehyyy ! tak ready lagi kot nak belajar , nak jmpe kwan , nak jmpe dngn cikgu , nak makan kat kantin , nak buat homework , nak bngon pagi-2 , aduhhhhhhhhh ! asal lah cepatt sngggt ? boleeh tak tmbah lagi sebulan ? pleassssssssssss ! haha :D. bukan apeee dalam diri aku nie sifat malasss aku nie masih adee , haha !  macam mne nak hilang kan ? satu jea careyea , ! bagi cuti lagi sebulan , haha ! sure semua akan selesai . betoll tak tipuuu . tak percaye ? lantak kau lah -.- .but barang-2 school semua dah lengkap , haha ! bersemngt sngguh aku kan ? biasee lah orang nak SPM mesti lah macam niee :), dah tu jea , nak tidor esok nak bngon awal , bye >3

No comments:

Post a Comment