Wednesday, January 12, 2011

tak tau nak buat ape, so aku update jea blog nie yeeea , haha ! today aku dah start tuisyen malassss ==' ! tapi kne jgak pergi , :).hah , segan kottt aishhh . tak peah aku cube gak okeyy :)


A : hmmmm, aku mule rindu kat kau , huh ! asal lah kau buat aku macam nieee ? perluuuu ? , aku tulis nie aku tak nak sape-2 terase okeyyy , just aku nak cakap ape yang aku rase jeeea !. kita selalu tersermpak kan , ==' awww , time kau dduk kat kantin tadi tnggu GF kau aku teringat pasal kita dlu . time nak balek jea mesti kau tnggu aku kat kantin , lpak kat situ . kadang-2 kne halau dngn mak cik tuuu . hmmm ! kau tau aku tak pernah lupe pasal kita . lagi-2 time hari gru tahun lpass , ! seharian kita duduk same kan . hmmmm . time tu lah aku rase paling happy kat situ , but now  tak lagii . kau dah ade orang laen yang kau tnggu kan . tahniah wehyyy ! aku harap satu hari nanti kau dngn aku boleh jadi kwan baleek , insyallah , :(
SEKARANG ( dia dngn gf )
DULU ( aku dngn dia )
M : tadi kat school aku dngn kwan-2 aku cerite psal ex dorang , then tibe-2 aku tersebut pasal kau , teringat timee dlu , setiap minggu kita jmpae lpak ramai-2 kat an-nur , ! setiap hari kau call aku , sbb kau jea time tu yang pham pasal masalah aku kan bie :(.setiap kali kau call mesti kau tnye aku sape ade rumah , kau sntiase ambek berat pasal aku thank , tapi sorry aku balas budi baik kau tu , terok sngtt. sorry sngt-2 . aku tak sngke bnde nie boleh jadi , aku break dngn dia semua sbb kita . then dalam beberape hari kita pulk break sebab dia and pasal kau scandle dngn kwan aku sndri . time tu kau scandle dngn kwan aku tu , kau mule berubah tak macam dlu , asyik call dia ! aku call kau jea mesti waiting , rupe yea kau gayut dngn dia . ya allah ! perlu ke kau buat aku smpai macm tuu , ? time tu aku betol-2 myesal ape yang aku buat , knpe cpatt sngt kau terpedaia dngn dia ? hmmmmmmm tak peah bnde tu dah jadi , hmmm. thank jgak , slme kita couple kau tak pernah saket kan hati aku or marah aku , thank sngt-2 :') ily


ADEK AKMAL : adeeek , kau jea yang selalu buat aku happy , walaupun kadang-2 kau buat prangai , akak masih sayang kau tak ubah siket ponn , :) . pasal akak marah-2 kau tu biase lah . haha ! merajok tu , haha ! macam tak knal perngai akak kan ? haha , sorry sayang :) .aku nak kita blek school same, setiap hari , haha ! aku tak nak stress bila nmpak dia dngn gf dia, kau pham kan ? hmmmm :(

No comments:

Post a Comment