Saturday, January 8, 2011

today kat school

bngon pagi bersemngat gila nak pergi koko kat school , huh ! then tnggu lah kwan/bff :) . haha ! then ade lah mamat tu tah ape name di aku tak tau , then dia tnye psal amar kat aku  , mane lah aku tau , ape kate kau pergi permai tnye dia sndri , haha ! apee tah , aku dah lame tak friend dngn dorang lah choyy , sorry .then dah minah tu smpai ,agak lame jgak lah aku tnggu , aish sabo jelah ., haha . then dah smpai school kita orang pergi breakfast dlu , hah ! dah lme tak makan nasi lmak :) lagi-2 dngn kau dohhh , teringat time dlu :') . now siket pon tak dea perubahan . tapi tadi kat school ! semua tnye bila baek ? aish ! hah , pnat aku jawap . asal ? dlu aku dngn sofea dah okey semua tnye gak ! asal ? pelik ? haha . biase lah aku nie kan baek suke maaf kan orang . tapi jngn lah korang buat kat aku . hah ! aku dah pnat nak bergadoh ,bermasam muke, ade lah lagi ! haha . saidah ? awww fucvk minah tu , minah tu kalau aku tak kawan dngn dia setahun pon tak pea , tak dea ape-2 faedah pon aku dapat , hah !dah malas dngn kau , yang selalu perangai setan , bukan sekali kita gdoh ! nak kate kan setiap tahun kita gadoh , aish ! asal lah kau asyik dapat klas dngn aku jea ! dah bosan + mnyampah , tau ? =='. pape jea ! then tadi ade lah mesyuarat ke bnde tah , hah !bapak tak best . dah lah rumah sukan aku colour kuning ,macam ape tah , bnyak budak tak kuat-2 plk tu , aish ! pastu time mesyuarat tu ade plk mamat tu , GRR ! teros tak dea mood , then bat pon tnggu aku kat sebelah , then dia tnye asal muke kau macam tak dea mood jea ? , then aku snyum jea , hah ! tak nak cakap ape . pastu dah habes semua , time mesyuarat unit beruniform nmpak dia lagi , bosaaaaaaaaaaaaaaaan -.-. boleh bermbus tak ? GRRR ! lame plk , dah habes tu pergi lak mesyuarat permainan , aku pnye permaian habes cpatt , pastu aku dduk lah kat kantin sorang-2 macam orang bodoh ! , then aku nampak dia lagi , aduhhhhhhhh ! tak dea orang laen dah ke ? mnyampah ! yang kau pon satu pahal usha-2 aku ? nak dia kan ? dia pon dah dapat kau , ambeeeeeeeek ! jngn pndang aku lagi ! ckup lah kau buat aku macam nie , bukan sekali , tapi dah tiga kali ! kau ingat? yup aku tau kau tak kan ingat ! tak peah , aku tak nak kau ingat pon , is okey . but aku tak kan pernah lupe kan sampai lah bila-2 dohh ! hmmm -.-. dah sket bontot aku tnggu minah tu , nak dkat setngah jam lah jgak aku tnggu ! baru lah minah tu habes , dah tu kita orang balek ! bapak pnat gila lah , hah ! balek tu ape lagi aku terus tidor , dari pkul 11 smpai pkul 3 , hha ! okey lah tu kan ?tu jea aktiviti aku hari nie :)


nie pasal perngai korang yang pelik tu : 
* hah , dah lame tak nmpak kau unline, dah lame tak text or call aku asal ? hah , dah ubah fikiran ? hmmm, okey , nvm aku tau sbb ape :) buat lah bnde nie smpai kau puas ! aku tak kan pernah call kau , ingat 
* setakat cakap baek tak pyah , macam aku tak tau perngai jntan zaman skrang nie ==' dah jemu aku , hah ! boddddddddoh ! lmbab 
*hoyy ., kau dah ade gf buat care dah ade gf ! tak pyah nak gedik-2 kan dri kau tu , dngn aku . kau ingt aku bdoh ? macam gf kau ? mmng tak lah kan ! hmmmmmmmmmmm . mampos kau lah ,
* kau sayang dia ? kau buat aku macam nie bagos lah tu ? okey tak kesah 
* kau remove aku lagi ? sbb gf kau yang sial tu ? fine ! jngn pernah cari aku lagi lah sial =='
(nie semua pasal jntan bodoh bagi jea gf pijak kpale korang , bnggang ! )
sorry , aku dah bnyak mngalah dngn korang ! now aku dah pham :) thank sedar kan aku ,

No comments:

Post a Comment