Wednesday, January 26, 2011

today sumpah penat gila ouh , dngn pening kepale tak hilang-2 , GRR ! time kat school sebok siap kan homework MT haha ! dah buat dah malam tadi tapi masih ade yang salah , aish ! time PD aku sebok buat mt , alahhh , ape kesah aku dah drop PD so cikgu tu tak boleh lah bebel dngn aku lah , yyyyyyyyyyeeeeeeeeeeeeah ! haha ! dalam beberape hari nie aku dngn bat asyik tergelak jea ! haha , smpai satu kelas tergelak skali tngok kita orang , hahah ! :D . cikgu sharudin  sorry tadi kita orang buli cikgu lagi , haha ! tapi  cikgu nie suke bagi homework bnyak-2 kan , aish -.- mlas lah siot ! grrr. tapi saye cube buat okey :D. time balek school  plk nmpak dia , adddddddduh ! asal kau datang doooh ? aish , -.- mmng tak dea mood lah kan , then aku blek ,pkul 2.30 datang balek school sebab ade perjmpaan kelab , pkul 4 baru habes, pnat pnat ! dalam pkul 6 macam tu keluar lagi lpak dngn bat ! haha , asyik tergelak jea , aish -.- saket otak aku dngn kau nie bat ! malam nie tuisyen plk , hah ! mlaaaaaaaaaaaas -.- tapi kne gak pergi ! budak baek kan kne lah pergi , haha 

adek akmal : semalm dah jnji nak pergi school , tapi kau tak datang asal ? grrrr ! esok tak boleh date , akak balek lmbat ! kau lah nie , aish :(

you : setakat call nak cari psal jngn call , best ke perli-2 i macam tu , i tak suke lah , kalau i buat you macam tu , you marah tak ? aish -.-

bunny : i harap you berubah okey , i tak nak bunny yang dlu :( , okey , ! 

No comments:

Post a Comment