Sunday, February 6, 2011

awak  :sumpah gila rindu kat kau doooh . tapi tadi blekkk , grrr ! kau buat aku saket hati kan ? dah lah tak pyah balek sme lagi -.- ish ! 
adeeek  : thank teman akak tadi yea , ily  ♥ :') .ADEK KAU KNAPE DOOOH :(
qila:sial ! fuck -.- .kate nak gadoh tngok muke aku pon cuak , dalam fb bukan maen lagi kan ? haha , cuak ! sial , ape lncau lah kau nie kan ? haha .
saket :gila best tngan aku kne setereka (air-on)  , grrr ! sket lah siut ,pedihhh.  huh :( . yang bat asyik terpegang jea , grr ! sabar jea ouh -.- , demam semakin hebat kan ? dngn saket kepale lagi , aduuuh ! bat tak pyah lah risau sngt , tak dea ape lah , okey 
dinie : cpat gila kau berubah , smpah aku sedih bila kau buat aku macam tu , dah tak nak layan aku dah kan ? hmmm asal ? aku buat apeee ? huh . tak peah ! aku tau aku sape kan , is okey :(

No comments:

Post a Comment