Tuesday, February 1, 2011

sumpah best gila hari nie

tadi tngah hari g library  dngn bat :) aww beest kott ! haha , mcm-2 kita buat kan :) haha ! then lpas dah siap buat homework kita g muzium , nmpak pulak orang tngah kiss-2 , aish ! ape nak jadi ? haha ! kita pon ape lagi gelak tak henti-2 haha ! gila lah , time kat alam senteral lagi best kan ? haha ! gilaaaaaaa lah , tak pernah aku buat kerje gila tu ouh , haha ! thank tau sebab ajar , haha ! thank tau sebab teman aku satu hari nie :) ilysomuch ♥. 


mlm tadi pulak lepak dekat an-nur ramai-2 haha ! tu lagi best , thank bat , dinie , amir ,amsyar , mirol nawang ,ros ,meol ,syfiq , apit ,ade lagi dua orang aku tak kenal , haha ! thank sebab lepak dngn aku and dah buat party untuk dinie , haha ! dinie sorry ! pasal tu dooh , aku yang nak buat psal tu , haha ! habes kau kan , dah jadi cekodok dah , haha ! kne baling telur dngn tepung haha , okey lah tu :) sian bat kne gak , haha ! :) beeeeeeeeest thnak you so much ♥.baru aku puas hati bila dah kne kan dinie , haha ! :) thank yeeeeeeeeea , tak tau nak ckap happy gila lah aku, tapi yang tak boleh blar time kat kedai makan ouuh , haha ! kita asyik gelak jea , meja kita paling bising kott , haha ! lagi-2 time amir dngn dinie gila-2 haha ! :) bodohhh sngguh perngai korang kan ? aish , tak peah , besst kot , haha ! iloveyousomuch ,  

No comments:

Post a Comment