Friday, October 22, 2010

NOW !

SEKARANG , aku dah okeyyy sket an dyeee, dalam klasss pun dah bertegorrr, just ak tak nak rapat sngat an dyee macam dlu ! sampai dyee break an mamat tuu,. >.<
hah ! aku bukan apeee, aku tak nak aku makin bencii dyee psal mamat tuu !
huh, soryyyy AWAK !

PETANG ,you col i , you tanyee khabar i :)
i ingattt you dah tak nak kwan an i dah , huh :(
sbab you dah lamee tak col or text i kan ! hmmm, miss you too<3,
hmmm, walaupun you col kejap janjy you col :). haha ! thank you 

SEMALAM, aku bergayut an kau , huh. mule-mulee kau cakap an aku baek-baek lagyyy yea !
pastuu dah lame-lameee kter cter baleeek pasal dlu, kau terus marah ! and aku terus mengungkit pasal dlu ! huh, 
kau tak kan pham, apeee yang aku raseee lah ! sebab bukan kau yang kne tuu aku,>.<
sukee lah kan kau buat aku macam tuuu?! dah lah tuu dlu,
hmmmm,thank seebab kau baeek sangat layan aku thank !hmmmmmmmm,tapyyy aku tetap benggang an kau !tak tau lah asal =,=SORRRYYY !





No comments:

Post a Comment