Monday, October 25, 2010

terime kasih :)





thank you so much sebab kau dah bagii barang-barang nyeee kat aku :).aku hargai yea and aku akn ingat smpai bler-bler, aku kan simpan barang -barang nyeee baek-baek okea macam kau jagee hati aku, <3, soryyy aku tak dapat bagi kau pape ! huh, antyy aku dah besaarr dah kayeee aku belanjee kau yea ! haha,kalau lah yea bieee ? hmmm, thank sebab dah bnyak bagi aku semangat , walaupun setiap kalyy kau col aku, aku asyik marah-marah,tengking kau , and asyik gadohh kau tetap sabar dngan aku kan ?hm, nyee yang buat aku sayang kau lebih nyee, ahha ! GEDIK OUH ! :D
ha, tak lupee jgak kau dah bnyak tolong aku and kawan-kawan aku., thank you so much bie ! aku tak tau nak balas macam maneee jaseee kau nyee ouh, bnyak sngt, tak mampuu aku nak membalas yea ! setakat kene cubit dengan  aku tu bolee lah aku blas , haha !  
pape pon 




ily bieee<33

No comments:

Post a Comment