Tuesday, November 2, 2010

2.11.2010

hah. haryy nye macam jadyy ouh,
tadyy exam ERT , naseeb baek lah bolee jawap,
apee yang aku sumee keluar kalau tak, tak tau lah, aish =.=
dah lah kat school tady sorang-sorang , kawan aku tak datg, grr !
geram,,,,,,,, sje je nak jlz kan aku,
perlu ker kau nak cakap kuat-kuat yang kawan kau to keluar an acap naek motor pastu peluk-peluk ?
perluu ker kau nak bgitau satuu kelas ? ha,
konon kan jlz kan aku lah tuu., aish. idiott !
setakat tuu lah nak bajettt sngt , tak pyah lah ,tak nak tau ponn,

tadyy waktuu exam ERT , aku knee cubett an cikgu CHINEE manee tak>.<
sakeeettttt kot ! grrr >.<
aku tak caryy psal pon kne, ishk !
aku tak kacau hidoop kau kan, jangan lah nak kacau aku,
mak aku pon tak penah cubitt aku sampai macam tuu, grrr !
dussshhhhhhhh.........haha, padan mukee cikguu tuuu,
sayee bagitau ayah sayee, biar dyee SAMAN cikguuu, nak ? 
ha,. tau takottt, !haha:D

tengah harii . sofea lepakk rumah aku . wah, bestt,
haha, dah lamee tak lepak kan sayang ?!
thank sebab teman aku,kalau kau tak lepakk tadyy mestyy aku sorang jea ouh, aish,
yang sedihh nyeea, tadii aku unline, sje je tngook FB ****
pastuuu nampak wall dye tulis rinduu kat KID! 
huh, sedihh kott, teros tak dea mood nak unline, grr !
apee tah,

petang, lepak lagyy an sofea, haha !
g makan tosai , haha. tak sedaappp. tapiii sebab lapar habess gak,
pastuu g jmpee orang apee tah namee mamat too, aku panggil dyee budak TTDI :)
haha. namee dye pelik susah nak ingtt, soryy you .
masee lpak too, aku tergelak-gelak an sofea, macam-macam kiteorang storyy ,
besttt , happy sangt-sngt 

lepasss lepakkk , kter orang g jalan-jalan plak ,
g carii barang, ahha ! laen yang aku cari laen yang aku beli,
okea lah tuu kan , haha,
tapii tadyy bnyak kali kne cubit,
aish, tadii ptang knee cubitt an sofea , grr !
skett ngokkk, naseeb baek aku tak bolee nak balas,
kalau tak kau dah kne dngan aku, 
antyy kau aku cakar kau, haha !

malam, aish, tber-tber macam tak dea mood,
tak tau napeee, >.<
sorryyy JANNAH i tak layann you,
i bukan marah you or apeee,
i tak dea mood , lah babe,
soryy yea, antyy kter chat baleek k,
huh,:'(

No comments:

Post a Comment