Monday, November 22, 2010

SMILE

malas rase nyeea nak update blog, haha !
but tak tau nak buat ape if aku unline, so update jea a' yea :)
hah, bosannn -.-'
tu jea yang aku tau bler aku unline, grr !
adee kawan bnyak yang buat perangai an aku . but why ?
aku ade salah ker dngn korang sampai nak buat aku macam nye ouh ?
jangan lah kejam sangat , okeyyy
ILOVEYOUUUU !<33

malam tady , aww aww <33 ,
NASRA call aku, :)
tak penah talk an dye, tbe-tbe dye call,
hah ! but sorry sebab i salah orang,
i ingat shaf, rupe nye you sayang,
hah, soryy okey .
lamee jgak kter borak kan ,hah thank,
anty kalau i kaye i call you plak yea sayang.
but kter bnyak gngguan kan , aish ,
sebok jea .dye nak call,
grr ! pastu saje buat i tak dea mood,
sorry, sebab i macam nak tak nak cakap an you lpas dye call tu,
huh ! 
ILOVEYOU SAYANG .

27.12.2010
harap-2 aku dapat hang out huh.
pleassss ayah adeek nak kuar,
buakn selalu kan, kdang-2 jea kot, aish !
ibu dah bagi lampu hijau :)
ayah ? ,
harap-2 bole yea :)
haha, bukan bole jea, nak duit jgak :)
sian anak mu nyee tak dea duet nak makan anty,
haha ! so bagitau ,jgn buat-2 lupe plk ;)
haha , ayah dah lah suke gituu ouh, hah !
but i still LOVEYOULAH DADDY <33.

No comments:

Post a Comment