Sunday, December 19, 2010

bertudung


hah , nye lah aku and shaa :). haha ! kite orang ade gak ter gerak hati nak pkai tudung , haha ! tak tau lah asal ,hmmm. mybe dah taubat kot , haha ! tak dea makne yea , but serius kite orang ade gak tergerak hati nak pakai tudung , aku pon sekrang nye dah cube-2 pkai tudung , haha ! baek kan ? butt ntah macam best plk pakai tudung , tak kesah lah orang nak cakap ape , aku akn buat ape yang aku rase bagoos but dri aku ,. haha !akn slow-2 pakai tudung , haha. mne tau satu hari nanti aku pakai tudung terus ke kan ? haha , so wait and see :), haha ,  semalm lpkk , then tibe-2 shaa ckap yang dia nak pakai tudung , awww terkejot deeeeeeeeeen,
haha . tak peah , aku sokong kau dohhhhhh :). kau pakai tudung lagi lawa :). haha ! tak peah kite buat slow-2 okey sayang , mne tau kite boleh jadi pompan bertudung plk lepas nyee , cewaaaaaaaaahhhhhh *haha, gune ayat iden ,haha , 



haha , nye lah kita orang bler bertudung , nmpak kelakar kan ? alahhhhhhhhhhhh , relax lah brooo , nyee permulaan , haha ! baru mule-2 nak pakai memang lah  nampak klakar sket , anty dah terbiase tak dea lah kelakar , haha ! :).okeyyy , dah tak tau nak cakap apeeee , tu jea nak cakap , byeeeeeeeeeeeee :). TUNGGU NANTI KITA ORANG PAKAI TUDUNG YEA :)

No comments:

Post a Comment