Tuesday, October 12, 2010

shaa and sofea

hooyyy sayang ! aku nak kau tau aku sayang kau gler-gler yea, kau lah kawan aku yg paling best,walaupun kdang-kdang kau nyee menyakitkan hatii,tapyy aku tetap sayang kau  budakkk ,haha, and pleasssss jangan tinggal kan aku yea ! kalau kau buat hal dengan aku aku sepakkkk kau haha ! nak ? kalu nak aku bulee bagi ,FREE jae :),tak dae jurau jea ,haha,btw kau jea yg kwan aku yg paling aku rapat and aku sayang,pape pon
 ILOVEYOU SOMUCH SHAA <33
hooyyy babe ! aku sayang kau jugak :).walaupun kite laen kelass and dah tak serapat dulu,kau jagang lah salah anggap yang aku tak sayang kau lagyy or ape yea ? aku stiall sayang kau ,tapiii cume tak rapat jea okea ! aku tak nak lah org cakap ape kalau orang tengok taber-tber kter rapat balek ! aish,kau paham kan :).tapi dont worry aku tetap sayang kau yea ! haha ! selama kter tak kawan hari tuu aku RINDUU GLER kau tau tak buncettt,haha !ape yang aku buat or mane yang aku pergi measti aku ingat kau ! haish ,kau tak ubah -macam akak aku sndri :),walaupun kdang-kdang kau nye ngade-ngade aku tetap sayang kau !
 ILOVEYOU SOFEA <3


:)


                                  
LOVEYOU<3

No comments:

Post a Comment