Saturday, November 27, 2010

hangout today -.-'

peeeh hang out hari nye mmng best ,
wtf lah -.-'.
aku mmng suke tunggu orang lame-2 nyeee kan ?
dari pkul 12 aku tunggu sampai pkul 5.30 sorang pon tak tepati janji .
laen kali kalau tak bole nak tepati jnji jngan nak berjanji 
cm keling an kau, aku tak suke,!
aku kat sane tunggu korang macam orang gila,
ishkkkkkkkk,
laen yang aku nak jmpe laen yang aku jumpeee,

tolong lah berubah,
tolong tepati jnji korang tu,
smpah aku mnyesal keluar tadi ,! -.-'
aku rase kaki aku nye nak tercabut rasenye jlan-2 nak tunggu korang !
cari korang lah ape lah .
ikut hati aku tadi nak jea aku menagis kat sne.
tapi aku sabar jea.
aku kuar pon sebab nak jmpe korang !
dah lah balek tu aku kne marah lagi,
babi betol -.-
dah laen kali aku malasss nak layan ,!
  • akmal : aku call kau, kau tak angkat ,pastu kau reject kan , sial ! haritu yea-2 nak jmpeee, lancau lah , aku fuck perangai kau sekarang !
  • jannah : yang nye sebok nak jmpe aku , aku dah hang buat hal plk, dah lah lmbat, macm-2 alasan kau bagi , kjap nak makan, pastu g sungai wang , pastu tah mane aku pon malas nak ambek tau , dah yea nye last aku beriye-2 nak meet an kau .
  • aliff : nye dah lah lambat , pastu kate dah smpai. aku tunggu lagi,pastu sruh tunggu jap tngah jmpe orang, okey aku tunggu lagi, sdah-2 text aku cakap nak jmpe ex pastu sruh aku tunggu lagi, memang tak lah kan, baek aku balek lagi bagos, !

No comments:

Post a Comment