Friday, November 12, 2010

kamu -.-

shaa sayang <33

sayang, aku nak ckap kat kau nyeee,
aku bukan dah tak nak rapat or nak lupee kan kau yea,
jngan lah kau pkerr macam tu plak tau,
aku bukan tak nak lepakk an kau or tak nak jmpe kau ,
aku sekarang nyee , busy, sngt-2 busy.
lagy-2 knderaan tak dea nak datang umah kau ,soryy -.-'
pasal kek tuu antyy kter buat same-2 okeyy :)
aku jnji antyy sumer dah okeyy ,kterr lpak okeyy !
aku rinduu kat kau sngtttttt-2 ouh !
dah nak dekat seminggu bukan kter tak jumpee ,
tak peah ! antyy kter jmpe okeyy.
jangan lah kau salah anggap ! aku tak penahh lupe kan kau sayang.
kau kawan yang terbaek,.
so tak semudah tuu aku nak lupee kan kau macam tuu jgak sofea ,
okeeyy !
antyyy aku jmpee kau aku nak hugg kau kuat-2.
haha, bolee kan ?
kau ppon gf aku lah ;),
haha ! ILOVEYOUSOMUCH SAYANG <33




No comments:

Post a Comment