Thursday, December 30, 2010

banyak betol penyakit kanaku sekarang niee aishh , hari rabu hari tu maen bowling , pastu terambek bola berat plk no 10 , peeeeeeeeeh time nak baling tu dngn aku-2 sekali terangkat , aishhh . cukup sekali aku pkai bola no 10, skettt tangan aku , dah dua hari tak baek-2 lagi , hmmmmmmmmmmm. shitt =='. pagi tadi bngonn tngok cermin pastu tngok mate aku dah bengkak sebelah , peeeeh bapak lah . aishhhh ! macam mne boleh jadi mcam nieee ? asal lah semut nie suke sngt gigit mate aku , dah bnyak kali kne macam nieeee , burukkkkkkkk betol perangai korang nie kan , haha !, nie nak jmpeee aishah , shera dngn shaa macam mne ? mesti nanti dorang gelakk , hmmmm ==' , memang tak lah kan , grrrr ! cepatt lah elokk , segan lah , aish =='.


*S thank you dah berubah macam dlu , hmmmmm, THANKYOUSOMUCH .
*kau mule berubah dngn aku kan *I . tak peea aku pham .
* A sorry i tak dapat pergi the curve , hmmmm ibu tak bagi .
*F kau dah tak knal aku spe ? hmm

No comments:

Post a Comment