Thursday, December 30, 2010

today best gila lahh , hang dngn abang pergi cari beg school aku , haha ! hule-2 kita orang pergi makan dekat empaier , makan laksa , peeeeeeeeeeh , smpah sedap gila lah siuttt , haha ! kenyang gila aku , haha ! :). then kita orang pergi shah alam , nak cari beg aku dkat PKNS , then cari lah parking peeh , lme gila nak dkat 20minit  lah jgak , aishh . then dah jmpeee park , pergi masuk cari-2 tak deea .then pergi plk dekat SACC MALL. haha , time nak masok tu smpah kelakar gila , aish , mule-2 abang aku tergelak-2 then aku tnyee lah psal , rupe nyea dia gelak kan ade lelaki lmbut nieee , haha ! aku tak persaan plk , then lelaki tu dtng kat aku then dia mintak tlong sruh bukak beg dia fon dia bnyi , sbb dia tak boleh nak bukak sbb tngn dia pnoh brang , hah ! takot aku terus blar , yang abang aku nie baek sngt hati pergi tolong bukak kan beg dia tibe-2 ade bnde keluar ape bnde tah , terkejot abang aku melompat dia, HAHA ! pastu mamat tu ckap abang aku kne bang bang boom , pehh time tu muke abang aku merah gila , haha ! PADAN MUKE TU LAH GELAK KAN ORANG LAGI , KAN DAH KNE,. time kat dlm tu aku asyik tergelak jea , haha ! pastu cari-2 beg dah dpat , awwwwwwwww smpah aku suke :) colour red lagi , haha ! tak sabar nak pkai :). haha ! okey , dah jmpe semua kita orag pon balek , best kott hang :) thank abang <33

No comments:

Post a Comment